Metin2 multihack slot çekme hilesi indir

Metin2 oyununda kullana bileceğiniz müthiş bir hile daha slot kitleme hilesi wallhack bu hile sayesinde oyun oynarken ayrı bir zevk alacaksınız. Hileyi aktif ettiğinizde slotlar size kitlenecek nasıl çekme hilesini açtığınızda  slotlar size geliyorsa bu hilede de slotlar anında size yapışacak bir nevi çekme hilesi yanlız özellikleri biraz fazla. Metin2 oyununu zamanında çok oynadım 52 levele kadar yükseldim bıraktım. Online oyunlardan en fazla oynadığım oyundur macera dolu bir oyun en çok mıstıkları ve dolunay kılıcı düşen generali keserdim çok hoşuma giderdi düşürdüğüm silahları pazarda satardım neyse çok konuştuk galiba şimdi hilenin nasıl yapıldığına geçelim.
Metin2 multihack slot çekme
Hilenin özellikleri
Slot kilitleme ve Wallhack sadece bu özellikleri kullanmanız önerilmektedir.

Slot çekme hilesi nasıl yapılır

Bu linki kopyalayın tarayıcınıza yapıştırın.
Link: http://turbobit.net/xgrkn4ie2dhu.html
Karşınıza Metin2Mod_PL.rar dosyası çıkacak ve dosyayı indirin içindeki rarlı dosyayı masa üstüne çıkarın. Şimdi bilgisayarınızdaki metin2 kurulu dosyayı bulun metin2mod_pl klasörün içinde bulunan dosyaların tamamını bilgisayarınızdaki metin2 dosyasının içine atın daha sonra lalakerin hile botunu yönetici olarak aktif edin. Şimdi oyuna girmek için metin2 klasöründeki metin2_launcher den oyuna
giriş yapın oyuna giriş yaparken lalakerin hilesi inject olacakdır.
ve oyuna giriş yaptıktan sonra lalakerin slot oyun hile botunun slot kilitlemesi halen
aktif oldugunu göreceksiniz.
Videoyu izleyerek çekme hilesinin nasıl yapıldığını izleyebilirsiniz.


Videoyu dikkatlice izlediğinizde metin2 oyununda kullanacağınız slotları çekme hilesini nasıl yapacağınızı öğreneceksiniz. Arkadaşlar şunu belirteyim ben hilenin yapımcısı değilim sadece sizler için araştırıp çalışan hileleri buluyorum ve sitemde paylaşıyorum çünkü bir çok hile sitesi var hilelerin çoğu çalışmaz. Linkleri çalışmayan hileleri yorum yazarak bize bildirirseniz bizde çalışan linklerle çalışmayanları değiştirme imkanı buluruz iyi eğlenceler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Candy crush saga hilesi programsız

Wolfteam proğramsız nakit hilesi yapma

Metin2 pvp server efsun botu indir