Metin2 wallhack mod 7x hilesi indir

Metin2 oyununda kullanacağınız güzel bir hileyle yine karşınızdayız. Multihack 7x Mod ve çekme hilesi oyunda çok işinize yarayacaktır. Hilenin kurulumu basit aşşağıda nasıl yapıldığı kısaca anlatılmıştır. Hilenin yapımcısı ben değilim ben sadece çalışan hileleri sitemde toplayarak oyunculara çalışan linkleri sunup faydalanmalarını sağlamaktayım.
Metin2 wallhack
Hile sitesi çok olduğu için ben metin2 oyununu çok oynadım aradığım hileleri sitelerde bulamıyordum link veriyorlar tıklayınca ya reklam çıkıyor yada başka sayfalar açılıyor linke ulaşmakta bir hayli zorlanıyordum. Sizlerinde başına geldiğine eminim ben yaşadığım için başkaları daha rahat bulsun diye reklamsız daha kaliteli çalışan linkleri araştırıp bu sitede topluyorum umarım işinize yarar. Arkadaşlar şimdi size iki tane link veriyorum ikisinide rahatlıkla deneye bilirsiniz.
Hile günceldir.

Metin2 hile multihack mod 7x wallhack ve çekme damage hilesi

Kurulumu nasıl yapılır
1 link: http://turbobit.net/gimkvg63048u.html
2 link: http://turbobit.net/9p9yd72isrui.html
Yapmanız gereken bu linkleri kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırmak ve daha sonra karşınıza çıkan hilenin dosyasını indireceksiniz. İndirmiş oldugunuz metin2 klasörün içinde bulunan tüm dosyaları metin2 oyunun kurulu oldugu klasörün içine atınız daha sonra metin2 klasörün içine atmış oldugunuz metin2_launcher uygulamasından oyuna giriş yapınız hile botunu aktif olacakdır. İşlem bu kadar basit birde size video ekledim video da hilenin nasıl yapıldığı gösteriliyor dikkatlice izlerseniz görerek nasıl yapıldığını daha iyi öğrenmiş olursunuz. İyi oyunlar başka hilelerde görüşmek üzere.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Candy crush saga hilesi programsız

Wolfteam proğramsız nakit hilesi yapma

Metin2 pvp server efsun botu indir